tirsdag 28. desember 2010

Hypno-owl


Nå har brukt opp alt av blod, svette og tårer for resten av året (!) Noen uker borte fra skolen, og jeg blir som en amøbe på mac. Men resultat ble det, selv om..( jeg må nevne det en gang til) JEG GRÅT, hylskreik, dro meg i håret, kastet flasker, og kjeftet på Illustrator. Tror monsteret i meg dukket opp under dette prosjektet. Men NÅ er jeg ferdig, og dere har det bare med å si at det er driiiiiit bra.

" Hypno-owl "

Hvis noen lurer på hvordan jeg har gjort det, IKKE SPØR! Jeg har ikke oversikt over lagene. Ting bare ble til!

2 kommentarer:

  1. Okey: Det blei driiiiit bra:D ..eller var det en i til kanskje:p
    Syns du er flinkesen jeg Ine:D me like!!
    Nuss og puss, og ett smask fra Leon ogsaa <3

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk!

    Du må gi Leon et kjempestort smask tilbake også. GUD som jeg savner dere <3

    SvarSlett