mandag 14. februar 2011

Lag engleøredobber selv

Kom så veldig sent hjem fra familiebursdag i går at jeg var for trøtt til å legge ut et innlegg. Derfor blir det et tidlig innlegg nå før jeg skal jobbe med skole oppgave, og videre på jobb kl halv 4. Happy Valentine til meg også ❤❤

Når jeg var å handlet på Triaden senteret her om dagen var jeg innom den nye butikken Lille Himmel tidligere Enzo. De har fått så utrolig mye fin der nå. La merke til et par nyydelige engleøredobber laget av swarowski krystaller til 375,-. Fint for de som ikke liker å lage selv. Men for de som faktisk gjør det har jeg laget dette parret av også swarowski krystaller til under hundre lappen! Dette ble da selvfølgelig bursdagsgaven til søsteren til samboeren og selvfølgelig et par til meg selv :)

Ha en fin Valentine!!

1 kommentar:

  1. Flinke Ine <3 De engle øredobbene har jeg vært og sett på, har så lyst på de! ...men da prøver jeg å lage de selv jeg også :D ...kommer innom deg på jobb etterpå og shopper ;D klem anita

    SvarSlett