onsdag 8. desember 2010

Trenger deres hjelp. Hvilken er best?????


Akkurat nå sitter jeg med eksamensmappe siden jeg ikke får sove, og jeg synes det er kjempevanskelig. En ting som irriterer meg med NKF er at jeg enda ikke vet hvordan jeg ligger ann i faget. Har ikke fått en karakter, så aner ikke om jeg ligger på stryk eller bestått! Det er dette som gjør meg så nervøs nå!! Jeg aner ikke hva som er bra eller hva som er dårlig.

Nå står jeg mellom disse to fargene på den ene oppgaven. Hvem synes du er finest? Ser nå at den sirkelen som skal være forann pcen på det turkise bildet er langt bak, dette skal jeg rette opp ASAP. Men hjelp meg litt her nå!! Hvem er best?????








2 kommentarer:

  1. Eg trur eg ville valgt den fusste.. Den rosa va fin, men trur ikkje den hadde slått så godt an hos guttar og menn, sjøl om det faktisk e snakk om tekniske dingsebomsar her :P

    SvarSlett
  2. Jeg er faktisk enig. Heller mot den grønne:)

    SvarSlett