fredag 11. februar 2011

Har en putedrøm♥


Våknet opp i dag med sår hals og vondt i øret. Jeg skjønte vel allerede i går at det brygget på noe, men kan ikke gjøre annet enn å ta på meg et stort sjerf og håpe at det går over. Nå er det bare 9 dager til jeg reiser til Florida for å besøke familien min, så har ikke tid til slik nonsense.

Tenkte jeg skulle bruke fredagskvelden på å sitte i sofaen å prøve meg på å strikke en pute. Fikk god inspirasjon fra en blogg som heter Fjeldborg som du finner Her. Hun har strikket seg et utrolig fint sjerf med en helt nydelig rosafarge. Dro derfor en tur innom Bogerund etter jobb og handlet meg litt garn og en knapp.


Jeg er absolutt ingen reser på strikking. Mamma strikket en del når jeg var yngre, så regner med jeg har det litt i blodet. Jeg får gå litt inn på foskjellige mønstersider å se om jeg kan lære meg noen fine teknikker. Eneste jeg kan er å strikke rett, eller var det vrang jeg kunne? Det finner jeg forhåpentligvis ut av. Er det noen som har en mønsterside å anbefale?

Ha en fin fredagskveld ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar