lørdag 12. februar 2011

Se så fin den blir ❦

Tror nok jeg skrøyt på meg for mye av den strikkingen i går. Prøvde meg på perlemønster, men fant ut at jeg hadde alt for store pinner, så ble bare masse gigantiske hull. Lærte meg (faktisk!) hva som var rett og hva som var vrang, men synes det var for kjederlig putemønster. Istede tok jeg frem heklenålen, som er et litt tryggere område, og så var jeg igang!

Det eneste ingen fortalte meg var hvor mye garn man trenger! Jeg startet med å kjøpte et garn, og regnet meg at jeg trengte 2-3 til for å bli ferdig. Så feil kan man ta. Har brukt 7 nøster, 300kr, og er ikke halvveis engang!! Valgte derfor å jukste litt å kjøpe et rimeligere garn som jeg skal ha på baksiden.

Men nå skal jeg ta en pause fra hekling, og lakke litt negler istede. Har vært å kjøpt meg litt neglepynt på jobben i dag, så skal pynte meg til Valentine;) Kan legge ut bilder av negler og pynten senere ikveld ❤

2 kommentarer:

  1. Huff ja, kan gå litt mye garn innimellom og da blir jo puten veldig dyr;) Men er veldig artig og ha laget den selv da, og jeg tipper den blir kjempefin ♥ Nydelige farger;)

    Artig med litt freshe negler til LOVE-day;)

    Ha en fin Søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Den kommer att bli skitsnygg när den blir färdig. Kämpa på!

    SvarSlett