lørdag 12. februar 2011

Negldesign

Mamma har alltid sagt til meg at negler er noe av det første folk legger merke til. Kan være så sminket og fin i klærne som du vil, mens neglene er flisete med rester av gammel neglelakk. Det er ikke lekkert, men alle har det engang iblant.

Det skal jo egentlig ikke så mye til. Jeg bruker aldri lang tid på neglene mine. Lakker de MAX en gang i uka. Også tar jeg etterpåstell et par ganger i uka. De ukene jeg er lei bruker jeg bare blank neglelakk. Tar ikke lenger enn 10 min!

Så nå er neglene mine klare for Morsdag og Valentine. Har lakket de med en lys lilla neglelakk fra Isadora. Etterpå tok jeg et strøk champagne frost, en perlemor farge fra sammen merke og la et tynt strøk over. Har brukt "diamentene" ( egentlig beregnet til kortlaging, men utrolig hva man kan bruke de til. Er å få kjøpt hos PerleMama) ...og lagt de på en linje på tuppen av neglen. Har ikke brukt noe lim til å feste de. Har tatt de på mens neglelakken er litt vår, og deretter tatt på et tykt lag med topplack.

Etter at jeg var ferdig med mine negler fikk jeg besøk av ei venninne, og da var det bare å sette igang med hennes negler. Fikk ikke tatt et bilde, men brukte rosa fargen (på bildet) og pyntet med noen blomster som er beregnet til negler. Ganske enkelt:)

Ble et veldig sent innlegg dette her, men sånn er det når det er helg.
Natta alle☺



2 kommentarer:

  1. Himla snyggt :)

    Jag färglägger mina stämpel motiv med promarker pennor.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvarSlett