søndag 6. februar 2011

Maleri

Våknet opp tidlig i dag av masse sol! Herlig å tenkte på at om kun 2 uker sitter jeg på flyet til Forida. Men får bare nyte vintersola som er her hjemme imens, så dro å hentet verdens beste, søteste, kjekkeste, herligste gutt for å ta han med på en trilletur slik at mor og far fikk drive med sitt. Etter det dro jeg hjem for å sitte inne å male med god samvittighet.

Har fått i oppdrag å male et bilde som skal være i sølv, hvitt, svart og rødt. Har fått frie tøyler til å bruke akkuratt hva jeg vil å derfor gjør jeg det!! Føler jeg har gått helt BANANAS, og prosjektet har vært kjempegøy! Merket det krevde en del mot når jeg sprutet rød maling utover hele bildet som siste hånd på verket. Det kunne endt med fiasko, men istede ble det tøft. Nå gjenstår et lite lag hvitmaling og singnatur, så skal dere få se hele bildet etter at jeg har levert det bort:)


Et lite utsnitt fra bildet:

Verktøy:
Maling, Pensel, Spade, Strukturmaling, Finsand og perlestruktur, GARDINEN MIN, Bakepapir,
Skje, Kniv, Gaffel, PicTixx og hender.


2 kommentarer: