fredag 15. oktober 2010

Kortlaging Jul

Ble så gira på ny header i dag at jeg glemte å dra på jobb! Plutselig var kl 12, og jeg måtte løpe ned. Heldigvis jobber jeg på verdens beste sted, så er aldri noe problem pluss at det er 2 min unna. Med dette er hvertfall headeren jeg kom frem til.

Bilde er tatt fra Alberto Serveso som er en av mine favoritt grafiske designere.

Fravoritt dagen min må være fredagen. Det er dagen jeg setter meg midt på stuegulvet, lager hva enn jeg lager, ser på gullrekka og forhåpentligvis inntar litt alkohol.
I dag er ingen unntak. Champisen er poppa, ark ligger strødd utover gulvet, mens jeg sitter å ser på Thomas og Harald.

Kortene har jeg nå lagt til tørk, så tok noen bilder av de selv om de ikke er ferdige. Champisen smakte, så tror ikke jeg skal gjøre noe mer med de i dag! Som dere ser er ikke 3D limet tørket enda.



Bare å komme med tilbake meldinger på både den grafiske delen eller kort delen. Tar imot alt jeg kan få!

2 kommentarer:

  1. Hmmm... nå skrev jeg en kjempelang kommentar her og fikk "service unavailable" - kom den frem mon tro? :-)

    SvarSlett
  2. Fine kort du lager Ine :)

    SvarSlett