lørdag 16. oktober 2010

Snow pen er gøy

Er drit sliten etter jobb i dag. Er så vidt fingrene mine tenker hva jeg skriver, eller hodet tenker hva jeg skriver, eller var det fingrene som skriver det jeg tenker?......Vi har hvertfall hatt 2 barnekurs i dag. Følte at jeg var tilbake i jobben som barnehagetante, og jeg storkoste meg :) Dette skal vi garantert gjøre igjen!

Tror ikke jeg orker å lage noe i dag. Skal heller lene meg godt tilbake i sofaen, legge beina på bordet og spise masse potetgull. Legger heller ut bilder av noen ark og andre ting jeg kjøpte i dag. Og kanksje noen kan gi meg forslag til hva jeg kan gjøre med de? Trenger egentlig ikke flere kort, så vuderer å lage julekalender. Bare lage små godteesker med masse godis i som vi kan kose oss med i Desember.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar