søndag 31. oktober 2010

Mye fin inspirasjon å hente på Epla

Jeg som mange andre elsker å lage julegavene selv, men jeg er veldig dårlig til å bli ferdig med alle i tide. Det kommer sikkert ikke til å bli noe untak i år, men jeg skal prøve så godt jeg kan. Nå har jeg laget ferdig 2 og et halvt julekort, og 3 andre julegaver av sikkert 100. Deilig å endelig kunne krysse av de første på julegavelisten.

Men nå synes jeg at jeg fortjener å lete etter litt inspirasjon til mine egne prosjekter. Har vært på Epla og tittet på en god del malerier, og fått masse inspirasjon. Nå skal jeg sette sammen alle ideene jeg har fått i en skisse, så må jeg handle svartmaling og nye pensler, så er jeg klar!












2 kommentarer:

  1. Åh så masse kult! Mn likte spesielt godt d sista bildet :D

    SvarSlett
  2. Jeg ser vi har noen av de samme Epla-favorittene :-)

    TUSEN TAKK for fine ord om bildene mine, jeg blir hoppende glad for en sånn kommentar!

    SvarSlett