søndag 17. oktober 2010

Kremmerhus som året julekalender?

Har hatt så mange lesere fra facebook på bloggen min i dag, og det var kjempegøy å se! Bare å legge igjen kommentarer eller tilbakemeldinger så blir dette supert!

Egentlig skulle jeg lage forsiden på en notatbok i dag, men det sto helt stille for meg hva jeg skal gjøre. Istede koste jeg meg med dette kremmerhuset. Var morsomt å prøve ut snø på penn. Det lagte en stilig effekt!
Får se om dette blir årets julekalender(?) For øyeblikket frister det ikke å lage 23 til, men får se hva som skjer. Lenge igjen til jul!




Hva synes dere? bare å få på tall, så kan dette bli en kjempefin kalender!


4 kommentarer:

  1. Jeg syns den var kjempeflott :D Supersøt!! Kanskje jeg skal få sånn julekalender?? :Dhihi!

    *Kristin*

    SvarSlett
  2. Tusen takk:) Frister ikke veldig mye å lage 47 til, men du får ønske deg malen ;) hehe

    SvarSlett
  3. Veldig bra Ine, dem passer også på juletreet:-)

    SvarSlett
  4. For de som har plass til hele regnskogen i huset sitt er dette en god idé, men jeg har ikke så stor plass jeg mamma ;)

    SvarSlett