torsdag 14. oktober 2010

Klar, ferdig, GÅ!!





Jeg har bestemt meg for å begynne å blogge om hovedsakelig skole (der mistet jeg vel ca. ALLE mine fremtidlige lesere?), men også litt om hvordan jeg kombinerer skole og jobb.

For å gjøre dette litt mer interessangt kan jeg jo fortelle at jeg går MacDesign på Norges Kreative Fagskole, hvor studiet går ut på å fordype seg i Photoshop, InDesign og Illustrator.
Så jeg kommer mest sannsynlig til å legge ut en del tips jeg får å veien.

Jeg jobber også i en butikk som heter Perle Mama på Lørenskog. Dette er en hobbybutikk/perlebutikk. Så på fritiden liker jeg å lage smykker, male bilder, lage diverse interiørting. Kommer også til å legge ut mange tips og teknikker derifra.

Så det jeg driver med er stort sett å være kreativ hele dagen. Derfor ønsker jeg å begynne å blogge slik at jeg kan vise dere det jeg lager, gi litt inspirasjon, få litt inspirasjon fra andre blogger, og gjerne få masse tilbakemeldinger!

Her er noe av det jeg har drevet med denne uken!


Dette er fra en øvelse vi hadde hvor vi skulle dele opp bilder, og forme tekst.
Hvis det er noen som ønsker å vite hvordan det ble gjort så er det bare å spørre!

Dette er et veldig dårlig bilde, men det er hvertfall et ukast av en logo oppgave vi driver med nå.
Den er langt ifra ferdig, og har innlevering på den nesten uke. Så hvis det er noen som har noe som helst tilbakemelding å gi på den blir jeg happy for det!



Skal lage en liten bunnlogo snart, but 4 now:

Little Star




1 kommentar: